Prekių pirkimo ir pristatymo taisyklės

Prekių pristatymas

Prekių pristatymas visoje Lietuvoje - NEMOKAMAS. Prekės yra pristatomos per Lietuvos paštą, registruota siunta. Prekės, kurias turime sandėlyje, po gauto mokėjimo išsiunčiamos per 1-2 darbo dienas Jūsų nurodytu adresu. Prekės, kurių sandėlyje neturime, yra užsakomos pas tiekėją ir pristatomos per 10-12 darbo dienų.

Prekių pristatymo visame pasaulyje kaina 15 EUR.

Atsiimdami prekę iš kurjerio, prašome patikrinti pakuotę, ar ji nėra pažeista (šlapia, sudraskyta, perplėšta ar kitaip išoriškai pažeista). Jei pakuotė pažeista, gavėjas privalo tai pažymėti siuntos priėmimo - perdavimo dokumente. Pasirašius šiame dokumente be pastabų, laikoma, kad siunta perduota nepažeista.

Prekes iš kurjerio gali atsiimti tik užsakymą pateikęs asmuo arba asmuo, nurodytas užsakyme ar užsakymo pastabose. Atsiimant prekes būtina pateikti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (pasą, asmens tapatybės kortelę ar vairuotojo pažymėjimą).

SVARBU ! Jei pristatydamas prekes kurjeris neranda Jūsų namuose, jos yra paliekamos artimiausiame pašto skyriuje. Neatsiėmus prekių per 30 dienų, prekės grąžinamos pardavėjui. 

Visi laikrodžiai pristatomi originaliose gamintojo laikrodžių dėžutėse.

Atsiskaitymo būdai

Mūsų elektroninėje prekybos sistemoje galite atsiskaityti banko pavedimu, mokėjimą taip pat galite atlikti naudodami elektroninės bankininkystės sistemą Paysera. Atsiskaityti už prekes galite ir per PayPal mokėjimo sistemą.

Elektroninė bankininkystė

UAB Army Shop, siūlo Jums atsiskaityti naudojantis Paysera elektroninės bankininkystės sistema ir mokėjimą atlikti per šiuos bankus: AB bankas “Swedbank”, AB “SEB bankas”, AB “DnB”, Danske Bankas, AB „Citadele bankas“, AB „Šiaulių bankas“, UAB "Medicinos bankas", AB ‘’Nordea Bank’’.

Norėdami atsiskaityti per savo banką, pasirinkite elektroninės bankininkystės mokėjimo būdą. Patvirtinus užsakymą, būsite nukreipti į Paysera  sistemą, kurioje galėsite pasirinkti norimą banką. Pasirinkę banką, prisijunkite prie jo įprastu būdu. Sistema bus suformavusi Jūsų mokėjimą už prekes. Atlikus mokėjimą, elektroninės bankininkystės sistema užsidarys ir Jūs vėl sugrįšite į internetinę parduotuvę.

Atsiskaitymo dokumentų išrašymas (sąskaitos-faktūros)

Užsakytoms prekėms išrašomos PVM sąskaitas-faktūros.


Garantinis aptarnavimas

Garantija taikoma laikrodžių gedimams, kurie kilo dėl gamintojo kaltės. 

Garantija netaikoma:

  1. jei nėra pateikiamas garantinis lapelis ir pirkimo kvitas;
  2. jei nesilaikoma laikrodžio naudojimo taisyklių;
  3. jei laikrodis buvo atidaromas, taisomas ne garantinio remonto dirbtuvėse;
  4. jei yra mechaninių laikrodžio apyrankės, stikliuko, korpuso arba kitų dalių pažeidimų;
  5. laikrodžio korpusui ir suktuko gedimams;
  6. laikrodžio apyrankei ir jos sudedamosioms dalims, tvirtinimams;
  7. jei detalės gedimas yra natūrali naudojimo pasekmė (pvz.: odinės apyrankė dėvėjimasis).

Pastebėję laikrodžio gamyklinį defektą kreipkitės į UAB ARMY SHOP, Jurbarko g.5, Kaunas, tel.  +370 685 74145


Prekių keitimas ir grąžinimas

Remiantis 2001m. birželio 29 d. Lietuvos Respublikos Ūkio ministro Įsakymu Nr. 217 (Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklės), laikrodžiai yra priskiriami prekėms, už kurias pinigai nėra grąžinami, prekės nėra keičiamos.

Prekės gali būti keičiamos tik tais atvejais, kai yra akivaizdus gamintojo brokas ir jo neįmanoma  pašalinti remonto metu. Gedimai, kurie įvyko dėl kliento kaltės, naudojimosi taisyklių nesilaikymo arba dėl natūralaus dėvėjimosi, NĖRA  laikomi gamintojo broku.

Įsakymo nuoroda: http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=141450

Tačiau  laikrodį, pirktą internetinėje parduotuvėje, Jūs turite teisę grąžinti mums per keturiolika darbo dienų nuo prekės pristatymo pastebėjus, jog ji yra nekokybiška.

Prekės keičiamos ar grąžinamos prekės pirkimo vietoje. Jūs turite pateikti raštišką prašymą, kuriame nurodote prekės trūkumus ir pasirinktą vieną iš reikalavimų:

• pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke;

• atitinkamai sumažinti prekės kainą;

• per protingą terminą neatlygintinai pašalinti prekės trūkumus;

• atlyginti prekės trūkumų pašalinimo išlaidas, jeigu pardavėjui per protingą terminą jų nepašalinus trūkumus pašalino vartotojas pats ar trečiųjų asmenų padedamas;

• vienašališkai nutraukti pirkimo-pardavimo sutartį ir pareikalauti grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.

Prie prašymo pridedamas kasos aparato kvitas ar pirkimo-pardavimo kvitas, arba kitas prekės pirkimą-pardavimą patvirtinantis dokumentas ir garantinis dokumentas (jeigu parduotai prekei nustatytas kokybės garantijos terminas). Tuomet prekė bus pakeista analogiška kokybiška preke arba Jums bus grąžinti sumokėti pinigai (įskaitant ir siuntimo išlaidas). Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis", patvirtintomis 2001 m. birželio 29 d. Ūkio ministro įsakymu Nr. 217.

Tinkamos kokybės prekių grąžinimas vykdomas tik Ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258, remiantis patvirtintų „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones" taisyklių nustatyta tvarka. Netenkinusių prekių grąžinimo išlaidas apmoka klientas.

Saugus mokėjimas

Jūsų duomenys yra apsaugoti su SSL

Atsiskaitymo būdai

Mūsų elektroninėje prekybos sistemoje galite atsiskaityti banko pavedimu arba mokėjimą atlikti naudojant elektroninės bankininkystės sistemą Paysera.

Elektroninė bankininkystė

UAB Army Shop, siūlo Jums atsiskaityti naudojantis Paysera elektroninės bankininkystės sistema ir mokėjimą atlikti per šiuos bankus: AB bankas “Swedbank”, AB “SEB bankas”, AB “DnB”, Danske Bankas, AB „Citadele bankas“, AB „Šiaulių bankas“, UAB "Medicinos bankas", AB ‘’Nordea Bank’’.

Norėdami atsiskaityti per savo banką, pasirinkite elektroninės bankininkystės mokėjimo būdą. Patvirtinus užsakymą, būsite nukreipti į Paysera  sistemą, kurioje galėsite pasirinkti norimą banką. Pasirinkę banką, prisijunkite prie jo įprastu būdu. Sistema bus suformavusi Jūsų mokėjimą už prekes. Atlikus mokėjimą, elektroninės bankininkystės sistema užsidarys ir Jūs vėl sugrįšite į internetinę parduotuvę.

GINČŲ SPRENDIMAS

Prašymą/skundą dėl mūsų interneto parduotuvėje įsigytos prekės galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p.tarnyba@vvtat.lt, tel. 8 5 262 67 51, interneto svetainėje www.vvtat.lt, jos teritoriniams padaliniams apskrityse - http://www.vvtat.lt/index.php?470187665) ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage